.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چگونگي مرگ جستجوگران اشياي زير خاكي در مازندران

سه تن از جستجوگران دفينه در روستاي ارطه قائمشهر در زير خروارها خاك جان سپردند و تنها پسر خانواده از مرگ نجات يافت.

سه تن از اعضاي يك خانواده به اتفاق شخصي از وابستگان آنها به نام كفشگري در روستاي كفشگركلاي ارطه قائمشهر در سوداي دستيابي به دفينه اقدام به حفر تونلي در باغ‌هاي كشاورزي روستاي نامبرده كردند.

به گزارش فارس، پدر خانواده با نام غلام‌زاده به اتفاق دختر و پسر نوجوان خود با همدستي كفشگري با حفر تونلي به عمق تخميني چهار متر به سمت تپه روستاي ارطه سعي در پيشروي و دستيابي به زيرخاكي را داشتند كه بر اثر بارندگي شب گذشته و نيز سست بودن خاك‌هاي اراضي كشاورزي منطقه مورد نظر، تونل دچار ريزش شده و پدر به اتفاق دوست خود در انتهاي تونل جان سپرد.

اين در حالي‌ست كه دختر و پسر نوجوان غلام‌زاده بر اثر ريزش خاك‌هاي اطراف به داخل سقوط كرده و دختر بر اثر دفن شدن در لايه‌هاي زيرين و خفگي حاصل از آن جان سپرده و پسر خانواده كه در لايه‌هاي بالاتر اسير شده و سرش تا حدودي از زير خاك بيرون مانده بود، نجات يافت.

با دخالت 14 نفر از نيروهاي آتش‌نشاني و دو آمبولانس از مركز اورژانس 115 و نيز خاك‌برداري توسط بيل مكانيكي اجساد اين حادثه تلخ با كمك اهالي روستا از خاك بيرون كشيده شد.

‌حسن ذبيح‌پور، بخشدار مركزي قائمشهر كه از نخستين دقايق وقوع حادثه د‌ر محل حضور داشتند با بيان اينكه اشتباه يك پدر و به ميدان كشاندن اعضاي جوان خانواده سبب بروز اين واقعه تاسف‌بار شد، اظهار داشت: حال پسر خانواده كه در بيمارستان وليعصر قائمشهر مورد مداوا قرار گرفته مساعد اعلام شده است.

پسر نوجوان در بيمارستان وليعصر قائمشهر با چهره‌اي مبهوت و گل‌آلود با شوك ناشي از زنده به گور شدن تنها به خبرنگار فارس چشم دوخت و قادر به پاسخگويي نبود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 21 مهر 1389
واقعا تاسف بار است . در ان نیمه های شب ان دختر معصوم و ان پسر بیگناه بدنبال چه بوده اند؟واقعا گناه این فرزندان بی گناه چیست که باید قربانی هوسهای شوم این پدران بی مسئولیت شوند؟ اینده ای برایش نساخت و حالش را نیز به نابودی کشاند.
نا شناس 21 مهر 1389
وقتی شرح این حادثه را خواندم و این پدررا با پدر خودم مقایسه کردم که شب و روز میدود تا ما درس بخوانیم و پیشرفت کنیم و مریض نشویم و...........خلاصه اب در دلمان تکان نخورد چند دقیقه فقط گریه کردم.
نا شناس 21 مهر 1389
این واقعه نمونه بارز کودک ازاری ان هم از نوع وحشتناکش میباشد . یقینا این اقا طبیعی نبوده که اینطور فرزندانش را قربانی کرده
محمد 21 مهر 1389
هیچ ارتباطی به بیکاری جوانان و ... ندارد شلوغ نکنید
نا شناس 22 بهمن 1390
چرا اتفاقآ فقر باعث این دلایل میشود.
مریم علیزاده 22 فروردين 1393
چقدر دلم به حال این دختر و پسر می سوزه . راستی من این خانواده رو می شناسم اما نمی گم . دلتون جیز.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.339 seconds.